2015. január 27., kedd

Nem rész

Sziasztok!
Nem résszel jelentkezek, hanem egy bejelentéssel! Szeretném szüneteltetni a blogot! Az ok nem más mint a suli! Magántanuló vagyok, ami azt jelenti, hogy 2x annyit kell tanulnom, bújnom kell a könyveket, iskolába kell rohangálnom az osztályfőnökömhöz, az iskola orvoshoz a rutin ellenőrzésekre és stb .... A kommentek sem úgy érkeznek mint az elején, ami elbizonytalanít. Nem tudom, érdemes lenne - e folytatni a történetet ?? A nézettség viszont nő, aminek örülök, hisz a részeket elég sokan nézitek, de ebből még nem tudom, hogy jó e vagy sem. Szeretnélek megkérni titeket, hogy kommentben jelezzétek nekem, hogy szeretnétek e folytatást, vagy sem .?! Szeretnék előredolgozni a részekkel ( HA ) amint az időm úgy engedi, így egy kis időre lenne szükségem ! A blog 2015.03.01 - ig tart szünetet. Remélem addigra minimum 5-10 részt előre meg tudok írni, amit 3x hosszabbakra szeretném mint az eddigieket. Ennyit szerettem volna.
Ezer puszi, nagy ölelés ,
Kendra.

4 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretném,ha folytatnád!!!! <3 <3

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon szeretném hogy folytasd a blogot,mert hihetetlenül tetszik.:)
    És meg is értelek hogy magántanuló vagy és nehezebb az élet.:/
    De amint tudod,szerintem folytasd!:)

    VálaszTörlés
  3. ezt folytatnod "kell!" nagyon jó :) mikor lesz vége a szünetnek?

    VálaszTörlés
  4. Lesz meg folytatas? Nagyon jol irsz!!

    VálaszTörlés