2014. november 5., szerda

4.rész

*Lucy szemszöge*
-Nagyon gázul nézel ki. - 'dicsért' meg barátnőm. Igen tudom, kössz hogy emlékeztetsz.
-Tudom. Alig aludtam valamit az éjjel. - túrtam bele hajamba. - És még az alapozó se segített sokat. - húztam el a szám, tükörképemmel szemezve. 
-Justin ? - tette fel a kérdést. Ennyire látszik ? 
-Justin. - bólintottam, majd táskám felkapva hagytuk el a mosdót. - Miért vagyok ilyen szerencsétlen ? - néztem Tinyre fancsali képpel. 
-Nem vagy szerencsétlen csak ... - kereste a megfelelő szavakat, de nem nagyon találta.
-Na látod. - húztam mosolyra ajkam. - Milyen órával kezdünk ? - tereltem el a témát, majd kérdően néztem barátnőmre, aki megvonta a vállát.
-Azt hiszem matek. - fintorodott el. Én is követtem példáját, ezzel kifejezve a tantárgy által érzett "szeretetet". Megráztam a fejem, majd elindultunk a terem felé. Köszöntünk az osztálynak, majd hátramentünk a helyünkre és leültünk. Megbeszéltük, hogy Tiny suli után átjön hozzánk, és beszélgetünk egy nagyot - mert amúgy még nem járt nálunk eddig - és csinálunk egy csajos napot, de előtte Tiny meglesi Justint, mert nagyon kíváncsi rá - még nem találkoztak. Amíg ezt kitárgyaltuk addig a tanár is bejött és elkezdődött az óra.

-El se hiszem, végre vége. - léptünk ki a suli ajtaján. Három dolgozatot írtunk, és dupla tesink volt, szóval eléggé elfáradtunk.
-Hulla vagyok. - túrt hossz hajába barátnőm, majd a literes üveg tartalmát magába nyomta.
-Igen, ismerős de majd felpörögsz ha hazaértünk. - kacsintottam rá. Körülbelül körülírtam Justin, hogyan is néz ki. Tudom, hogy Destinynek is tetszeni fog, azért is mondtam, hogy majd felpörög.
-Hahaha. - vigyorodott el barátnőm, majd beszálltunk a kocsimba és elindultunk hazafelé.
-Van egy ötletem, persze ha benne vagy. - néztem a mellettem ülő lányra egy pillanatra, majd tekintetem újra az útra szegeztem.
-Ha elmondod akkor igen benne. - nevetett fel.
-Mi lenne ha nálunk aludnál ? Holnap úgyis szombat van. Apáékat úgyse zavarná. Rendelnénk pizzát, hülyéskednénk, néznénk filmet a vetítőbe. - mondtam el az ötletem, de Desnek csupán egy szó jött le az egészből.
-Várj, nektek van egy saját vetítőtök ? - fordult felém.
-Könyvtár, edzőterem, vetítő, de majd meglátod. - mosolyogtam rá.
-Úr isten. - süppedt bele kényelmesen a bőrülésbe, majd táskáját ölébe helyezte. Én csak elnevettem magam, majd bekapcsoltam a zenét, leengedtem az ablakot. Destinyvel szinte egyszerre kezdtük el mi is mondani a szöveget, miközben ülő helyzetbe "bulizni" kezdtünk. Mondanom sem kell kaptunk egy pár furcsa pillantást, bár inkább az autót nézték, de nem nagyon érdekelt. Sokat hülyültünk a kocsiba is, olyan bulizhatnékom támadt, de ahogy elnézem Tinyt ő sincs másként. Aránylag hamar elrepült az utazási idő, így gyorsan hazaértünk. Kiszálltunk a kocsiból, amit lezártam majd elindultunk befelé. Tiny ajkai felvették az O alakot de nem igazán érdekelt, csak arra vágytam, hogy végre a konyhába legyünk és magamba toljak egy liter hideg vizet, így megragadtam bámészkodó barátnőm kezét, és a konyhába húztam.
-Apa, Justin ! - kiáltottam el magam, de nem érkezett válasz, szóval nincsenek itthon. Dobtam egy üzit apának, hogy Des itt alszik, majd inni kezdtem. - Gyere körbevezetlek ! - mondtam barátnőmnek, majd nagyjából megmutattam neki a házat.
Háromnegyed órába telt, ugyanis Des mindenhol megállt bámészkodni.
-Három szintes, fent vannak a szobák, fürdők, gardróbok, játékterem, a földszinten tudod és a legalsó szinten van a vetítő, táncterem, edző terem, könyvtár, boros pince, kettő kicsi amolyan tévés szoba, és egy lift. - baktattunk ki a vetítőből, majd végigmentünk a hosszú folyosón végül fel a legfelső szintre. - És ez itt a szobám. - nyitottam be az én kis birodalmamba. ( 4:10 - 4:43 videó ).
-Nem jutok szóhoz. Egy kastélyban laksz. Nagyon szerencsés vagy. Biztos egy vagyonba került. - mosolyodott el barátnőm.
-Csak $14,5 M volt. - nevettem el magam. - Ja és a kertben található egy nagy medence, valamint kerti bútorok, és egy vendégház ami 4 szobás dupla ágyas. Ott vannak az alkalmazottak. És egy 5 férőhelyes garázs- dőltem le az egyik  kanapéra, majd elnyúltam rajta. Des csak állt az ajtóba. - Nem ülsz le ? - néztem rá kérdően.
-Túl szép. - nevetett fel. Én csak megcsóváltam a fejem.
-Nem harap. Nyugi nem olyan nagy szám. - rántottam vállat. - Romboltam én már itt éppen eleget. - nevettem el magam. Barátnőm is így tett. Ekkor meghallottuk, hogy csapódik a bejárati ajtó.
-Lucy ! - hallottam meg Justint, ahogy nevem kiabálja.
-Mi van ? - ordítottam vissza, de választ már nem kaptam. Szóval lusta feljönni. Értem én. - Gyere. - biccentettem fejemmel a folyosó felé, majd szépen kényelmesen levánszorogtunk a lépcsőn, és bementünk a nappaliba. Justin a konyhapultnak dőlve nyomkodta a telefonját, de mikor meghallotta, hogy jövünk eltette.- Mi van ? - tettem fel az előbb elhangzott kérdést.
-Kellene valami fehér mappa, Tyler azt mondta hogy tudod melyik lesz az. - mondta, majd barátnőm felé fordult. - Szia. - köszönt neki. Destiny is kinyögött egy sziát, majd felém fordult amolyan *egykurvajóházbalakszegykurvasexypasival* fejjel, majd elvigyorogta magát. Én is elvigyorogtam magam, majd füléhez hajoltam.
-Látnád póló nélkül. - suttogtam, majd kislisszoltam a konyhából, és a dolgozó szoba felé vettem az irányt. Fehér mappa, fehér mappa, fehér ma .. áh megvagy ! Levettem a polcról, majd magam mögött bezártam az ajtót, és a konyha felé vettem az irányt. Kíváncsi voltam miért kell nekik a mappa így bele kukkantottam. Egy csomó átlátszó fólia volt benne, azokban pedig A/4 fehér lapok, rajta pedig nevek. Nem nagyon értettem mit is akar ez jelenteni, így lezártam a mappát és beléptem a konyhába. Justin és Des beszélgettek de mikor megláttak elhallgattak.
-Más valami ? - nyújtottam át az előttem álló fiúnak a kezemben lévő tárgyat, miközben kérdő pillantással néztem rá.
-Nem csak ez. - nyúlt volna a fehér tárgyért, csak hogy - egyik kezébe a telefonját, kulcsait, pénztárcáját szorongatta, míg a pulton egy bögre díszelgett amibe gondolom kávé volt - sikeresen felborította így az egész tartalma fehér pólóján landolt. - Francba. - vette el kezemből a mappát majd letette a pultra rá pedig a dolgait amiket eddig kitartóan szorongatott, majd sietősen elhagyta a helységet.
-Béna. - kiabáltam utána nevetve, amire egy fogd be, nem vicces volt a válasz, de hangjából hallani lehetett hogy ő is vigyorog. - Oh dehogy is nem. - gúnyolódtam. Mivel a földszinti fürdőbe ment így hallani lehetett ahogy megnyitotta a csapot. Barátnőm felé fordultam, aki fülig érő vigyorral nézett rám. - Ja mondtam már, hogy a mellettem lévő szóba az övé ? - vigyorogtam Destinyre aki megrázta a fejét. - De sajnos nem tudom idegesíteni, mert hangszigeteltek a szobák. - görbítettem lefelé ajkam.
-Hallottam ! - hallottuk meg Juss hangját a fürdőből.
-Ne hallgatóz, mossad a pólód. - kiabáltam. Hmm olyan jó így beszélgetni, de tényleg. 
-Már kész ! - zárta el a vizet, majd nem sokkal később ki is jött a fürdőből. Egy világos kék csőnadrág és egy fekete bakancs volt rajta és egy fekete - mint kiderült - izompólóba bújt bele, mikor visszatért közénk. Kezébe vette a pulton heverő cuccokat, majd a bögrét a mosogatóba tette, és felém fordult.
-Sehova ! - nézett rám komoly arckifejezéssel. - Egy max két óra és itthon vagyok, addig lehetőleg ne nagyon mászkálj el ! - nézett telefonja kijelzőjére.
-Csak nem féltesz ? - 'lepődtem meg'.
-Haha vicces. - forgatta meg szemét. - Maradsz, nem gúnyolódsz. - simított arcomra majd vigyorogva kacsintott egyet és otthagyott minket.
-Ez meg mi volt ? - nézett rám kérdően Destiny.
-Gőzöm sincs. - ráztam a fejem, majd a falon csüngő órára néztem. Hat óra, múlt hét perccel.- Mi lenne ha felmennénk lezuhanyoznánk rendelnénk pizzát, és néznénk valami filmet ? - néztem kérdően barátnőmre, aki bólintott egyet. - Akkor gyorsan rendelek pizzát, az úgyis még egy óra másfél ideér. - vettem ki zsebemből a készüléket, majd tárcsázni kezdem. Pár csörgés után fel is vették. Rendeltem négy sajtos-sonkás-kukoricás pizzát - gondoltam mindenkire - majd Destiny felé fordultam. - Egy óra és itt van. - terült szét arcomon egy hatalmas vigyor.
-Remélem hamar eltelik, mert már kezdek éhes lenni. - nevette el magát barátnőm. - De nincs semmi ruhám. - időbe jut eszedbe drágám - nevetett a kicsi Lucy.
-Semmi, majd adok . - mosolyogtam rá, majd biccentettem egyet a lépcső felé. Felsiettük rajta, majd bementünk a szobámba. Adtam Desnek egy rövid pizsit, ez új címkézett fehérneműt majd megmutattam neki a fürdőt.
-Itt vannak a tusfürdők, samponok, balzsam. - mutattam az egyik polcra. - Bármelyiket használhatod. - mosolyogtam Tinyre. Ő csak bólintott. - Itt vannak a krémek, testápolók ! - nyitottam ki az egyik szekrény ajtaját. - És ott a törülközők. - mutattam a fogasra.
-Köszönöm. - mosolyodott el. Bólintottam egyet, majd magára hagytam. Gardróbomba mentem, majd levettem a polcról az egyik kedvenc pizsim megfogtam a telefonom, majd átvonultam kettővel arrébb a fürdőszobába. A cuccokat letettem, majd megnyitottam a csapot. Amíg vártam, hogy tele legyen a kád addig, lehámoztam magamról ruháim, majd felkötöttem a hajam fejem búbjára. Levettem a karkötőm, nyakláncom, majd elzártam a csapot. Telefonomon beállítottam Rihanna - Te amo című számát, majd nyomtam a vízbe a kedvenc tusfürdőmből  és elkevertem kezemmel, majd beszálltam a jó meleg vízbe. Lecsúsztam nyakig, majd becsuktam a szemem és élveztem a jó meleg víz nyugtató hatását.

Fél órával később már pizsiben álltam a tükör előtt, és tettem el a testápolót. Hajam kifésültem, majd lófarokba kötött. Fújtam magamra egy kevéske parfümöt, majd kezembe vettem a telefonom, ékszereim és átbattyogtam a szobámba. Barátnőm abban a pillanatban jött ki a fürdőből, amikor én beléptem a szobába. Besétáltam a gardróbomba, majd az egyik szekrényhez mentem. Kihúztam a fiókját, majd a bézs színű kis ékszertartó 'párnára' helyeztem, a dolgokat és kimentem. Tinyre néztem, majd egyszerre szólaltunk meg.
-Gyors volt. - nevettünk fel.
-Csini pizsi. - bökött oldalba Destiny, és elnevette magát.
-Hé ez a kedvencem. - néztem rá durcásan. Ekkor meghallottuk a csengőt. - Kajaaa ! - kiáltottunk egyszerre,majd szaladni kezdtünk - útközbe felkaptam a pénztárcám - majd kinyitottam az ajtót. Barátnőm mögöttem állt. Egy igen fiatal srác állt az ajtóba, aki mikor meglátott minket elvigyorogta magát.
-Itt a pizza. - nyújtotta át a négy dobozt.
-Mennyi lesz ? - passzoltam le a finomságokat barátnőmnek, majd szétnyitottam a tárcám. A srác odapillantott,szemei elkerekedtek. Pedig csak 200$ volt benne.
-10$ lesz. - nézett rám. Kivettem 20$ majd átnyújtottam a futárnak.
-Tartsd meg. - mosolyogtam rá, majd válaszát meg se várva csuktam be az ajtót, és szaladtam be a konyhába. Barátnőm a pultnál ült és a pizzákkal szemezett. A két felsőt levettem, majd egymás mellé tettem. Felnyitottam a doboz tetejét, majd kivettem a műanyagot a pizzák közepéből, majd elővettem két üvegpoharat, és töltöttem Colat, majd barátnőm elé toltam az egyik dobozt + poharat, majd levágódtam mellé.
-Ez nagyon jó. - mondta két falat között. Én csak egyetértően bólogattam, majd kortyoltam egyet a cola -ból. Fél óra alatt elfogyasztottuk vacsinkat, majd kihajítottuk a dobozokat a kukába. Gyorsan elmostam a két poharat, mikor ajtócsapódásra lettünk figyelmesek. Nem sokkal később Justin jött be a konyhába egy szőke hajú csajjal az oldalán, összekulcsolt ujjakkal. Nyilván nm számított rá, hogy lent leszünk ugyanis meglepődött. De nem csak ő. Mind a négyen nagy szemekkel néztük a másikat. Destiny tekintete találkozott enyémmel. Nem mondtam,semmit csak elindultam kifelé a helységből ahogy hallottam barátnőm pedig utánam. Miért ? Miért vagyok ilyen szerencsétlen ? És jobb dumát is kitalálhatott volna annál, hogy CSAK a munka miatt jött ide. Ez most szarul esett. De úgy igazán.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése