2014. október 25., szombat

Első rész

Justin Bieber 
A vonat begurult az állomásra, majd kivágódtak az ajtók és szinte egymást fellökve szálltak le az emberek. Mikor az utolsó férfi is leszállt vállamra tettem a sporttáskám, majd felsiettem a vonatra. Kerestem egy üres kabint , majd helyet foglaltam benne. Táskám lábam közé helyeztem, majd levettem a napszemövegem, feltűrtem farmerkabátom ujját, majd hajamba túrtam. Ekkor elhúzódott a kabin ajtaja és három fiatal barna hajú lány lépett be rajta.
-Szabad ? - kérdezte a legelső. Bólintottam egyet ezzel jelezve, hogy igen. Leültek, majd elhelyezkedtek és beszélgetni kezdtek. Szemem sarkából láttam, amint kb félpercenként rám pillantottak, de most nem túlzottan érdekelt, és hát ez mondhatni nagy szó nálam. Elővettem telefonom, majd felnéztem Twitter - re. Visszakövettem pár embert, majd frissítettem, és kijelentkeztem. Elővettem fülhallgatóm, majd csatlakoztattam telefonomhoz, és elindítottam a zenét. Kezem ölembe helyeztem, majd a mellettünk elsuhanó tájat kezdtem el tanulmányozni, közben gondolatok cikáztak a fejembe. Új életet már nem egyszer akartam kezdeni de mindig ugyan ott kötöttem ki. Ez nekem nagyon nem megy. Valahogy mindig megtalálnak a régi "haverok", akik újra - és újra belevisznek minden rosszba. Van még egy lezáratlan ügy amit még végig csinálok, de utána végleg lezárom a múltam, és próbálok a jó útra térni. Remélem sikerülni fog ... !
Lucy Anderson
-Apa de miért én menjek ki elé az állomásra ? Miért nem kéred meg Josht ? - mentem apa után a dolgozó szobába.
-Azért mert én nem érek rá Josh meg nem tud semmiről ! Meg egy fiatal lány kevésbé feltűnő, nem gondolod ? - állt meg előttem, majd karomra simított.
-Hányra legyek ott ? - adtam be a derekam. Apának igaza van mellesleg kifogytam a kifogásokból.
-10.12 - re ér be a vonat addigra legyél ott.
-Apa ! Az állomás egy órára van innen, a kocsim pedig a szerelőnél ! - fordultam utána.
-Itt a kocsi, de vigyázz rá, drága volt. - kacsintott majd odadobta a Lamborghini - e kulcsait.
-Kössz. - morogtam, majd elhagytam a szobát. Felmentem a szobámba,majd a gardróbom vettem célba. Kotorászni kezdtem, majd egy sima sötétebb kék csőnadrágot, egy fekete passzos pólót, és egy farmer kabátot vettem elő ami a derekamig ért. Belebújtam ruháimba, majd vettem fel hozzá egy fekete Vans cipőt. Tettem fel egy alap sminket, hajam kifésültem zsebembe rejtettem iPhone - om. Kezembe vettem a kulcsokat, és a táskám amibe a fontosabb dolgokat tettem, majd kiléptem a szobából, majd lesiettem a lépcsőn. Az idő már 9.05 volt. Kimentem az ajtón, majd a garázs felé vettem az irányt. Bementem, majd feltoltam az autó ajtaját és beszálltam. Bekötöttem magam, majd telefonom a telefontartóba helyeztem ami a műszerfalon kapott helyett, táskám az anyós ülésre tettem. Lehúztam az ajtót, majd bekapcsoltam a zenét amit felhangosítottam, majd le engedtem az ablakot, hajamba tettem a napszemüveget, és kitolattam, majd elindultam a főúton egyenesen az állomáshoz.

Haragszok apára, nagyon is. Sose szerettem ha a piszkos kis ügyeibe kever. Sose szerettem a maffiát, azt pedig pláne nem, hogy apa a banda főnöke. Nagyon nem vagyok ezzel megbarátkozva, és ezt ő is nagyon jól tudja. Bár abban igaza volt, hogy kevésbé vagyok feltűnő, mint ő de akkor is. Ettől még nem adok neki igazat, és nem fogok helyeselni erre az egészre. Ahhoz meg pláne nem sok kedvem volt,hogy valami vén faszit fuvarozzak össze vissza. Meg egyáltalán hogy fogom megismerni ? Mert ugye azt elfelejtette mondani Mr. Mindegy, majd írok neki egy sms - t,az állomásról.

Aránylag hamar odaértem, ugyanis nem volt forgalom - legalábbis olyan nagy. Az állomás pakolójába rengeteg autó állt, szabad hely pedig nem volt elől, így a parkolóval szembe találtam egy üres helyet - ahová taxison állhatnának - majd beálltam oda. Kikapcsoltam a zenét, majd felhúztam az ablakot,és leállítottam a motort. Kicsatoltam magam, majd megmarkoltam telefonom, táskám, és kiszálltam. Lehúztam az ajtaját a kocsinak, majd lezártam és leriasztóztam. A telefonom képernyőjére pillantottam ami szerint 10.05 volt. Táskám vállamra tettem, majd mentem a túloldalra,majd át a váron ki a vonatokhoz. Egy csomó ember várakozott. Küldtem apának egy sms - t, hogy kit kell keresnem,de nem adott valami egyértelmű választ,csupán barna haj, sporttáska, és egy csomó tetoválás van a karján. Kössz apa a segítséget, ezzel sokra mentem. Na mindegy. Táskámból elővettem egy üveg vizet, majd inni kezdtem. A hangos bemondóba már bejelentették az érkező és induló vonatokat. Messziről már látni lehetett a vonatot. Kidobtam a kukába a flakont, majd államra tettem a táskát. A hangos bemondóba elmondták, hogy vonat érkezett és a többi,majd kivágódtak az ajtók, és az emberek egymás után szálltak le. Szememmel 'az én drágámat' kerestem. Aránylag hamar megtaláltam, ugyanis mikor szállt le a vonatról, sokak odakapták tekintetüket. Nos, barna haj, karján tetoválások, nagy sporttáska. Egyezik. És aztaa. Most komolyan ez az a srác aki apának dolgozik és ... Ha én ezt tudom egyből rávágom, hogy oké én jövök. Egy szürke csőnadrág volt rajta, fekete passzos trikó, amin át kockái szépen kirajzolódtak, és egy farmerkabát, aminek úját könyékig feltűrte, és egy fekete cipő. Haja az ég felé néz, trikója nyakán napszemüveg. Amint odaért orromat megcsapta illata. És azok a szemek. Imádlak apu.
-Szia te vagy .... -nézett rám mosolyogva, arra várva, hogy mutatkozzak be neki. Oh,ezer örömmel.
-Lucy Anderson. - mosolyogtam rá kedvesen.
-Justin Bieber. - nevetett fel cukin.
-Mehetünk ? - néztem rá kérdően. Bólintott egy nagyot, majd elindultunk kifelé. Istenem ez srác.
Az állomás elé érve, Justin elkanyarodott jobbra, a parkolóba, majd keresni kezdte az autót, és engem, ugyanis én mentem tovább előre.
-Justin ! - szóltam neki nevetve,majd a túloldal felé mutattam. - Az lesz az. - mosolyogtam. Justin elnevette magát,majd mellém csapódott. Átmentünk a másik oldalra,majd feloldottam a zárat, és a kocsi hátuljához mentünk. Betettük a táskát a csomagtartóba, majd beszálltunk az autóba. Táskám a  két ülés közé tettem majd beindítottam az autót, és elindultam a hossz úton.
-Egyébként hogy - hogy te jöttél ? - köszörülte meg torkát Justin, majd féloldalasan elmosolyodott.
-Tyler nem ért rá, de biztos otthon lesz már. - válaszoltam, majd gyorsítani kezdtem. Justin bólintott, majd elővette telefonját, és megnézte mennyi az idő.

Az út alatt nem sokat beszéltünk, de így is megtudtam róla pár dolgot. Kiszálltunk a kocsiból,majd lezártam, és bementünk a házba.
-Ülj le, szólok apának. - mondtam Justinnak, majd eltűntem a lépcső alatti kis folyosón, és bementem a dolgozó szobába.
-Apa. - dugtam be a fejem.  - Megjöttünk. - mosolyogtam rá.
-Rendben mindjárt megyek ! - mondta, majd a papírjait kezdte el rendezgetni, amiket elrakott, majd felállt a székről,és elindult felém.
-Szobámba leszek ! -mondtam, majd apa előtt elindultam a nappaliba. Feltrappoltam a lépcsőn, majd bementem a szobámba. Ledőltem az ágyamra,fejem a párnába fúrtam, majd sikítottam egy nagyot. Valószínű, hogy lent is hallották, mert kb zengett tőlem az egész ház, de most ez érdekelt a legkevésbé.
Justin Bieber
Mikor megláttam Lucyt a szemem egyből felcsillant. Mikor Tyler küldött egy üzenetet, hogy ő nem tud jönni hanem a lánya jön bevallom kicsit megijedtem. Igazából egy elkényeztetett hisztis csajra gondoltam, de kellemesen csalódtam. Szép lány, és ami a legfontosabb nem beképzelt. Nem játssza meg, ami tetszik. És ahogy elnéztem, nem kicsit pirult el, mikor meglátott, mellesleg arcáról mindent le lehetett olvasni. De most a munkára kell koncentrálnom, nem érek rá barátnő vadászatra, mellesleg Tyler lánya, és most a munka miatt vagyok itt, nem pedig a csajok miatt. Egyébként nem a régi énem fog kóvályogni itt, hanem a mostani ami valljuk nem éppen a kedvességéről híres. De mit számít. A maffiában egyébként sincs helye kedvességnek, szóval megint egy érv, amiért nem fogok ugrálni neki. Meg nem kell, hogy kiderüljön az igazság, amiről ugye Lucy nem tud. Ide költözök, Tyler így akarta, jobb lesz így mindenkinek. De legfőként Lucy -nek.

6 megjegyzés: