2014. október 28., kedd

2.rész

Sziasztok ! :) Megérkezett a második rész ! :) Nagyon nagyon szépen köszönöm a kommenteket amiket kaptam :) :) Tényleg :) Remélem ez a rész is tetszeni fog :)  A 3. rész vasárnap jön ! :) Jó olvasást :)

* Lucy szemszöge *

Reggel csörömpölésre, és szitkozódásra keltem. Fáradtan kinyitottam a szemem, majd a telefonom után nyúltam. 10.30 - at mutatott. Kimásztam az ágyból, majd a gardróbom felé vettem az irányt. Előkotortam egy csőfarmert, passzos fehér pólót, fehér sport cipőt, és egy farmerkabátot, majd gyorsan felöltöztem. Hajam kifésültem, majd beletúrtam, és két oldalra választottam. Tettem fel egy alap sminket, majd kezembe vettem a telefonom és lementem a lépcsőn. Lent senkit nem volt így végigjártam szinte az egész házat, de sehol senki. Ekkor megpillantottam az üvegajtó mögött apát és Justint. A kertben voltak és egy locsoló csővel harcoltak. Cserépdarabok hevertek a fűben, Justin a csővel bajlódott,ami szinte teljesen rátekeredett apa pedig próbálta leszedni róla. Hát igen vicces látvány volt. Nevetve mentem ki a kertbe, majd léptem a két pasi közé. Apát eltoltam Justintól majd a cső végét megfogtam és egy laza mozdulattal leszedtem róla majd elzártam.
-Ti meg mi a frászt akartatok ? - néztem felváltva a két jómadárra. Csöpögött a gatyájukból, és a hajukból a víz, pólójuk az egyik napágyon.
-A medencét akartuk feltölteni. - vakarta meg apa a tarkóját Justin pedig elhúzta a száját. Tekintetem felsőtestére vándorolt. Szemeim elnyíltak. Istenem az a test. Lucy állj ! Stop ! Jelen !  - sikított a kicsi énem. Megráztam a fejem, majd a két jómadárra néztem.
-Menjetek be, öltözzetek át, ezt majd én megoldom ! - toltam be őket a házba majd a csőhöz mentem. Elrángattam a medencéig majd az egyik sarkánál, belelógattam, és kitámasztottam, hogy ne mozduljon majd el. Így tettem a másik háromnál is, majd megnyitottam a csapokat, és bementem a házba. Még nem voltak készen, így felmentem a szobámba. Bekapcsoltam a laptopom és felmentem a közösségi oldalakra. Csipogtam tettem fel pár képet majd kijelentkeztem.
-Lucy ! - hallottam meg apa hangját lentről. Lecsuktam laptopom tetejét majd lesiettem a földszintre.
-Igen ? - néztem rá kíváncsian, bár sejtésem volt hogy hova készültek.
-El kell mennünk, délután jövünk ha minden igaz. - gondolkozott el egy pillanatra.
-Ha minden igaz ? - néztem rá furcsán.
-Igen de ... Nyugi elintézzük ! - nyomott egy puszit arcomra és kiviharoztak a házból. Ha minden igaz. Ez a pár szó víz hangzott a fejembe. Amikor apa ezt mondja akkor oltári balhé van. Esetleg lesz. Gyors léptekkel elindultam az ajtó felé majd feltéptem azt és nézelődni kezdtem, de már sajnos elmentek. Fújtatva kaptam ki zsebemből telefonom majd írni kezdtem.
 Címzett : Tiny
Szia csajos tudnánk találkozni ? Fontos lenne ! xx Lucy.
 Destiny is tud mindenről. Teljes mértékben megbízok benne  már kb 3 éves korunk óta ismerjük egymást és legjobb barátnők vagyunk. Alig fél perc múlva már jött is a válasz.
Feladó : Tiny
Szia Lucy persze, hol ? Baj van ? Pux, T.
Címzett : Tiny
MLM ? Nem tudom, de siess. Thx. Pux, L.- amint elküldtem el is indultam a kávé felé. 15 perc alatt oda is érte. Des már ott várt a kávé előtt. Amint odaértem megöleltük egymást majd bementünk.
-Ne mesélj mi bánt ?  mosolyodott el halványan. 
-Apa. - sóhajtottam egy nagyot. - És a 'munkája' - mutattam a nyuszifüleket.
-Mi a baj ? - nézett rám. Hajamba túrtam majd elmeséltem neki az egész hetet. Tiny megértően bólogatott, és figyelmesen nézett. - Ne aggódj ! Nem lesz semmi baj, tudnak magukra vigyázni. - mosolyodott el. Bólintottam egyet egy halvány mosoly kíséretébe, majd inni kezdtük a nem rég elénk tett kávét.
*Egy héttel később*

A suliból kiérve, elköszöntem barátnőmtől, majd elindultam haza. Az út közel egy órába telt, ugyanis eléggé a város szélén lakunk, a gazdag negyedbe, amit ugye apa 'munkájának' köszönhetek. Bár nem bánom, csak féltem. És most már nem csak miatta kell aggódnom. Tiszta happy. Na mindegy. A házhoz leállítottam a motort, majd, összeszedtem a cuccaim, és kiszálltam a kocsiból. Lezártam az autót, és bementem a házba.
-Justin ! - kiabáltam be, miközben a cipőm rángattam le, majd elindultam befelé. - Apa üzeni hogy ... - kezdtem bele, csak hogy Justin nem volt egyedül. Oké, neki van egy ikertesó vagy mi ? Én csak pislogtam nagyokat. Justin elnevette magát.
-Mit üzent Tyler ? - nézett rám kérdően.
-Hogy majd jön érted este felé. - makogtam.
-Oké. - rántott vállat. - Ja egyébként Lucy ő itt Robin - mutatott a mellette lévő fiúra. - Robin Lucy. - nézett rám.
-Szia. - intettem. Ő csak elmosolyodott. 
-Beszélhetnénk ? - nézett rám Justin. Nem volt valami vidám, inkább komolya volt. 
-Persze ! - indultam el az üvegajtó felé, nyomomba a fiúval. Most félnem kellene ? 

*Justin szemszöge*

Az elmúlt egy hétbe rengeteg dolog történt, ami kicsit kezdett bennem felébreszteni valamit. Tudom úgy jöttem ide, hogy a rossz fiú aki a munkára koncentrál, de ez nem könnyű. Sőt. Beszéltem Robinnal, aki egyből arra gondolt, hogy szerelmes vagyok. Oh jaj, csak azt ne ! Bármit csak azt ne ! Megfogadtam, hogy többet nem leszek szerelmes ! És ehhez tartom is magam. Csak ugye nem könnyű. Muszáj megbeszélnem a dolgokat Lucyvel. Nem szándékozom hülyíteni ! És ehhez tarom is magam ! Vagy mégsem ?


Új szereplő : Robin West 
 

2 megjegyzés:

  1. Kérlek siess imádom jöjjenek össze<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen nagyon cuki vagy :) :* háát még nem mondok semmit, majd kiderül ! :)

      Törlés